Spustili jsme pro vás nové webové stránky.
Zápis do 1. třídy 2022- základní informace
Zápis k povinné školní docházce pro školní rok 2022/2023 proběhne v Základní škole Krhová, příspěvková organizace dne 14.4.2022 v době od 9.00 do 17.00 hodin.
Žádost podává zákonný zástupce dítěte osobně v uvedených hodinách. Na místě vyplňuje žádost o přijetí a zápisní list dítěte. Dítě v té době projde motivační neformální částí zápisu.
K žádosti dokládáte k nahlédnutí na místě rodný list dítěte a OP zákonného zástupce.
Zastupuje-li dítě jiná osoba než jeho zákonný zástupce, je zároveň podstatné, aby doložila své oprávnění dítě zastupovat.
V případě žádosti o odklad povinné školní docházky je nutné doložit originál vyjádření školského poradenského zařízení a vyjádření dětského lékaře. Pokud nemáte potřebné dokumenty v den zápisu, můžete je doložit ve lhůtě 30 dnů.
Jak zjistím zda dítě bylo přijato?
Zákonný zástupce obdrží od školy dokument- přidělení registračního čísla uchazeče.
Rozhodnutí o přijetí s registračními čísly bude zveřejněno 28.4.2022 na úřední desce školy.
Rozhodnutí o odkladu školní docházky Vám bude doručeno poštou na adresu trvalého bydliště.
Pozor k zápisu jdou znovu i děti po odkladu školní docházky!
V případě nemoci dítěte se dostaví pouze zákonný zástupce nebo si se školou dohodne náhradní termín zápisu.
V případě nejasností volejte 730 891 017, Mgr. Pavlicová, ředitelka školy
Základní škola Krhová je otevřena všem dětem, rodičům i veřejnosti - a to jak obsahem vzdělání, respektováním žákovy osobnosti, tak zapojením školy i jejích žáků do veřejného života.
Snažíme se podporovat spolupráci mezi žáky, pomáhat žákům nalézt žebříček hodnot, vést je k samostatnosti a tím je připravit na budoucí životní role. Na cestě k těmto cílům počítá škola s intenzivní spoluprací rodičů. Účinnou pomocí ve vyučování je také příjemné prostředí ve škole, útulně vybavené třídy, používání projektových metod a individuální přístup učitelů k žákům. Vzhledem k menšímu počtu dětí ve třídách škola nabízí možnost integrace dětí s handicapem nebo vývojovou poruchou učení.
Snažíme se, aby nabývání vědomostí a výchova dětí probíhaly v tvořivé, klidné, až rodinné atmosféře.