Menu
Základní škola Krhová
ZŠ Krhová,příspěková organizace

Spustili jsme pro vás nové webové stránky.

Jídelníček

  • 20.5.
  • pol. krupicová s vejci(1,3,7,9)
  • čočka na kyselo(1), párek, chléb(1), steril. okurek
  • čaj višeň, ovoce
  • 21.5.
  • pol. rajčatová s kapáním(1,3,7)
  • čína z kuřecího masa, dušená rýže
  • minerálka, jogurt(7)

22.5.

pol. zeleninová s pohankou(1,7,9)

vepřové výpečky, dušené zelí(1), houskový knedlík(1,3,7)

čaj černý se sirupem

23.5.

pol. kuřecí vývar s nudlemi(1,)

Koprová omáčka(1,7), vařené brambory, vařené vejce

ovocný nápoj Tropico

17.5.

pol. špenátová se smaženým hráškem(1,3,7)

dukátové buchtičky s vanil. krémem(1,3,7)

džus, ovoce

 

Alergeny

Seznam potravinových alergenů,které podléhají legislativnímu označování dle směrnice 1169/11 EU

1) Obiloviny obsahující lepek a výrobky z nich (nejedná se o celiakii)
2) Korýši a výrobky z nich
3) Vejce a výrobky z nich
4) Ryby a výrobky z nich
5) Jádra podzemnice olejné (arašídy)a výrobky z nich
6) Sojové boby (sója) a výrobky z nich
7) Mléko a výrobky z něj
8) Skořápkové plody a výrobky z nich- jedná se o všechny druhy ořechů
9) Celer a výrobky z něj
10) Hořčice a výrobky z ní
11) Sezamová semena (sezam) a výrobky z nich
12) Oxid siřičitý a siřičitany v koncentracích vyšších než 10 mg/kg nebo 10 mg/l vyjádřeno jako celkový SO2
13) Vlčí bob (lupina) a výrobky z něj
14) Měkkýši a výrobky z nich

Jídelníček

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30
1
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
1
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
1
28
1
29
1
30 31 1 2

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

pasování na čtenáře

Základní škola Krhová

Základní škola Krhová je otevřena všem dětem, rodičům i veřejnosti - a to jak obsahem vzdělání, respektováním žákovy osobnosti, tak zapojením školy i jejích žáků do veřejného života.

 

Snažíme se podporovat spolupráci mezi žáky, pomáhat žákům nalézt žebříček hodnot, vést je k samostatnosti a tím je připravit na budoucí životní role. Na cestě k těmto cílům počítá škola s intenzivní spoluprací rodičů. Účinnou pomocí ve vyučování je také příjemné prostředí ve škole, útulně vybavené třídy, používání projektových metod a individuální přístup učitelů k žákům. Vzhledem k menšímu počtu dětí ve třídách škola nabízí možnost integrace dětí s handicapem nebo vývojovou poruchou učení.

 

Snažíme se, aby nabývání vědomostí a výchova dětí probíhaly v tvořivé, klidné, až rodinné atmosféře.

Mohlo by Vás zajímat