Menu
Základní škola Krhová
ZŠ Krhová,příspěková organizace

Spustili jsme pro vás nové webové stránky.

Jídelníček

  • 30.1.
  • pol. hrstková(1)
  • vepřová pečeně, dušená zelenina(1), vařené brambory
  • čaj černý s citronem
  • 31.1.
  • Pol. drožďová(1,3,7,9,)
  • hovězí tokáň(1), vařené těstoviny(1)
  • limo, ovoce

1.2.

pol. z vaječné jíšky(1,3,9)

vepřové výpečky, červené zelí(1), bramborový knedlík(1,3,7)

čaj brusinka

2.2.

pol. hovězí vývar s nudlemi(1,7,9)

hrachová kaše(1,7), párek, chléb(1), steril.okurek

horký punč, perník(1,3,7)

3.2.

Pololetní prázdniny

Alergeny

Seznam potravinových alergenů,které podléhají legislativnímu označování dle směrnice 1169/11 EU

1) Obiloviny obsahující lepek a výrobky z nich (nejedná se o celiakii)
2) Korýši a výrobky z nich
3) Vejce a výrobky z nich
4) Ryby a výrobky z nich
5) Jádra podzemnice olejné (arašídy)a výrobky z nich
6) Sojové boby (sója) a výrobky z nich
7) Mléko a výrobky z něj
8) Skořápkové plody a výrobky z nich- jedná se o všechny druhy ořechů
9) Celer a výrobky z něj
10) Hořčice a výrobky z ní
11) Sezamová semena (sezam) a výrobky z nich
12) Oxid siřičitý a siřičitany v koncentracích vyšších než 10 mg/kg nebo 10 mg/l vyjádřeno jako celkový SO2
13) Vlčí bob (lupina) a výrobky z něj
14) Měkkýši a výrobky z nich

Jídelníček

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Základní škola Krhová

Základní škola Krhová je otevřena všem dětem, rodičům i veřejnosti - a to jak obsahem vzdělání, respektováním žákovy osobnosti, tak zapojením školy i jejích žáků do veřejného života.

 

Snažíme se podporovat spolupráci mezi žáky, pomáhat žákům nalézt žebříček hodnot, vést je k samostatnosti a tím je připravit na budoucí životní role. Na cestě k těmto cílům počítá škola s intenzivní spoluprací rodičů. Účinnou pomocí ve vyučování je také příjemné prostředí ve škole, útulně vybavené třídy, používání projektových metod a individuální přístup učitelů k žákům. Vzhledem k menšímu počtu dětí ve třídách škola nabízí možnost integrace dětí s handicapem nebo vývojovou poruchou učení.

 

Snažíme se, aby nabývání vědomostí a výchova dětí probíhaly v tvořivé, klidné, až rodinné atmosféře.

Mohlo by Vás zajímat