Menu
Základní škola Krhová
ZŠ Krhová,příspěková organizace

Spustili jsme pro vás nové webové stránky.

Jídelníček

  • 6.5.
  • pol. z míchaných luštěnin(1)
  • pečené kuře(1), dušená rýže, kompot
  • čaj lesní plody
  • 7.5.
  • pol. z vaječné jíšky(1,3,7,9)
  • masové koule v rajč. omáčce(1,3,9), houskový knedlík(1,3,7)
  • dobrá voda ochucená

8.5.

Státní svátek

9.5.

pol. jahelná se zeleninou(1,7,9)

fazolový guláš(1), chléb(1)

ovocný nápoj Tropico, ovoce

10.5.

pol. květáková(1,3,7)

krůtí přírodní nudličky)1), vařené brambory, zeleninový salát

čaj černý se sirupem

 

Alergeny

Seznam potravinových alergenů,které podléhají legislativnímu označování dle směrnice 1169/11 EU

1) Obiloviny obsahující lepek a výrobky z nich (nejedná se o celiakii)
2) Korýši a výrobky z nich
3) Vejce a výrobky z nich
4) Ryby a výrobky z nich
5) Jádra podzemnice olejné (arašídy)a výrobky z nich
6) Sojové boby (sója) a výrobky z nich
7) Mléko a výrobky z něj
8) Skořápkové plody a výrobky z nich- jedná se o všechny druhy ořechů
9) Celer a výrobky z něj
10) Hořčice a výrobky z ní
11) Sezamová semena (sezam) a výrobky z nich
12) Oxid siřičitý a siřičitany v koncentracích vyšších než 10 mg/kg nebo 10 mg/l vyjádřeno jako celkový SO2
13) Vlčí bob (lupina) a výrobky z něj
14) Měkkýši a výrobky z nich

Jídelníček

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30
1
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
1
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
1
28 29 30 31 1 2

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

lyžařský výcvik

Základní škola Krhová

Základní škola Krhová je otevřena všem dětem, rodičům i veřejnosti - a to jak obsahem vzdělání, respektováním žákovy osobnosti, tak zapojením školy i jejích žáků do veřejného života.

 

Snažíme se podporovat spolupráci mezi žáky, pomáhat žákům nalézt žebříček hodnot, vést je k samostatnosti a tím je připravit na budoucí životní role. Na cestě k těmto cílům počítá škola s intenzivní spoluprací rodičů. Účinnou pomocí ve vyučování je také příjemné prostředí ve škole, útulně vybavené třídy, používání projektových metod a individuální přístup učitelů k žákům. Vzhledem k menšímu počtu dětí ve třídách škola nabízí možnost integrace dětí s handicapem nebo vývojovou poruchou učení.

 

Snažíme se, aby nabývání vědomostí a výchova dětí probíhaly v tvořivé, klidné, až rodinné atmosféře.

Mohlo by Vás zajímat